Kevve Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 svensk guide r/s :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Vad menar du med det? Söker du efter en svensk R/S guide? Jag håller på med en, men jag har mycket kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spindeln i skogen ab Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 TILL PokeGiant: KAN JAG FÅ svensk guide r/s ELLER KAN DU TIPSA OM EN BRA SAJT ;););) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag är ju inte klar med guiden, men när den blir klar så ska jag lägga den på en sida. Jag kan tyvärr inga R/S guide-sidor på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Går inte att köpa heller! Bara på Engelska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 okej jag fattar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg