Oske Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Men asså jag fattar inte tut'sen på gimp talk kan du hjälpa mig lite med 1px border?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 1px border>layer>new layer>(lika stor som bakgrunden ska den va)>ctrl+A>fyll med svart>ctrl+A >select>shrink>shrink 1px>ctrl+X sa det för ut i ett annat inlägg Borderlagret ska ligga längst fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Ok ska testa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack. :lol: Okej nu fattar jag .. :o Shrink*? Du är inte 17 va? Förresten kan ni kanske ta detta via PM för ingen annan svarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack. :lol: Okej nu fattar jag .. :o Shrink*? men tänk om det är nånting jag int kan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.