andennn Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Var e bäst att ha sin sensor bar på wii sports? Och var e dn bäst att ha när man spelar frps spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag tror att det är bäst att ha den ovanpå TV:n. Där har jag min iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 men på fps spel som tex cod2 å red steel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dousch Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 men på fps spel som tex cod2 å red steel? jag har på en liten hylla under tvn, om man har på tvn så måste man peka typ uppåt eller va det var hela tiden för att få den att vara i mitten. jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag har testat på båda sätten, om man har dne under måste man sitta lite längre ifrån, annars är det inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag har satt min under Det spelar ju ingen roll om den är uppåner så jag har satt den under tv bänken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Min sitter ovanpå det funkar grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 man kan ställa in sensorbarens position i wii inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 det bror på ur lång man är om man är kort är det bäst att ha den under själv har ja den över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 jag har över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Ja har över funkar utmärkt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 har den under, tvn står skit högt upp så om den står över har jag ganska stora problem att nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.