KVAB Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Berätta om roliga å konstiga buggar ni känner till från NES & SNES! Själv har jag varit med om att när jag skulle starta Super Mario Bros. 2 (Nes) så började jag på world 6, och alla färger var helkonstiga!
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 En gång på SMB 1 så hoppade jag på nåt konstigt ställe så att jag kunde gå i luften, sen efter några sekunder ramlade jag igenom marken :P
Gäst Szellerie Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 Kan en bugg till SMB 3. Man ska hoppa på en röd koopa. (minns inte vilken bana) så duckar man precis då man landar, då flyger man genom marken och kan gå under banan till målet.. xD
Gäst data-typen Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 det är ingen bug det är en hemlighet så att man kan få en visselpipa
Kuzune Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Nej, du tänker på bana 1-3 där man kan gå bakom banan för att få en flöjt. Det är knappast det som Szellerie menade.
Gäst OneDream Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 jo det är det nog.. man kan även ställa sig där, Och ducka så kommer man igenom efter ett tag sedan springer man upp och hoppar så kommer man till ett ställe och får en visselpipa..
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Jag menar inte visselpipgrejen... Det var en annan bana. Asså, jag gick under banan till målet, sen hoppade jag bara typ 100 ggr sen kom jag till den där "cardboxen"
Gäst OneDream Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 oh det vill jag testa. Hur gör man det? Men en annan rolig bugg är i spelet dubble dribble så ska man skjuta och sedan åka framåt.. då ser det ut som man är typ vid taket.. (du ska stå översta delen av plan) Och om du i dubble dribble spring tillbaks till din "försvars - plan" och om du kastar när du kommit över och precis skjuter iväg den innan dom går till kantern med den så kan du fotsätta och då kommer du oftast i friläge. (man kan ej passa hemåt det funkar inte för mig ..)
Gäst Szellerie Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 (redigerat) kommer tyvärr inte ihåg hur man gjorde exakt, men det var iaf på värld 1 har jag för mig xD Redigerat 19 April 2007 av Szellerie
Gäst OneDream Skrivet 24 April 2007 Rapport Skrivet 24 April 2007 okej... Första banan óckså eller? jag skulle GÄRNA villa testa det :D
Gäst Szellerie Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 jag vet inte heller hur man gör längre.. :( på en bana i vanilla dome i smw, kan man komma in I banan genom att typ, bara dasha hela tiden.. det blir skitkonstigt xD
Gäst nissling Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 En gång när jag spelade Star Wars till NES var jag i den där stora lastbilen där det finns en massa droider. När jag var där dog jag bara, helt plötsligt. Jag klickade på Select och Leia fanns med bland dom. Jag klickade på henne och jag kom tillbaka till lastbilen, men hon dog direkt när man fick se henne, Helknäppt. Det har bara hänt en gång, men annars har spelet funkat bra.
Rekommendera inlägg