best_friends_forever Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Är det nån som har sett bioaktuella filmen "Natt på muséet" lr "Dreamgirls"? Funderar på att se dom, vill bara veta om dom är bra... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag har sett Natt på museét :). Den var bra :) Helt klart sevärd... Dreamgirls har jag inte ens hört talas om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Skulle se Natt på Muséet (stavning) i helgen, men det blev inställt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Min kompis såg Natt på Muséet och han sa att den var rolig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 jag har sett Natt På Museet den var sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Kollade på Natt på Muséet förre veckan. Den var inte så bra, mycket sämre än jag hade trott att den skulle vara, kan bero på att jag inte gillar Ben Stiller så värst mycket. Redigerat 25 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har sett "Natt på museet". Rätt kul. Sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Har sett natt på museét. Den äger!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Natt På Museet är full av kliché. Skitfilm. Dreamgirls däremot tror jag är en mycket bättre film. Bra musik. Redigerat 25 Februari 2007 av Tenacious Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Natt på musét är mer än skitig barnfilm med snygga effekter som kompensation för den dåliga humorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I3AX Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Hahahahahaha, Natt på museet e skitrolig. Stick å se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hahahahahaha, Natt på museet e skitrolig. Stick å se den! :meddum: Gillade dinosaurien bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.