Drulli Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hej jag köpte Animal crossing:Wild Word idag och jag håller på med Nooks uppdrag men jag klarar inte dem och jag kan inte heller köpa saker för han säljer inte till anstälda så kan någon skicka en guid på alla Nooks uppdrag snälla och kan världen bli söre och få fler invånare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Vad är det du behöver hjälp med..? :/ Lära känna folket, sätta ut blommor? vad? Och nej, världen kan inte bli större, och ja, det kan komma fler invånare. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Man kan ha 8 grannar men Staden blir inte större men ditt hus kan bli större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Vet inte viken det är med skriv alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du kan ju testa att prata med alla invånare och plantera alla blommor du fick av Tom Nook och skriva på tavlan och kolla din bag om du har nått som ska levereras till nån invånare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Kom ihåg att prata med majorn han är lätt att glöma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Affärsinnehavaren Tom Nook ger dig ett antal uppdrag att slutföra, sen är det möjligt att fortsätta spelet som vanligt. 1. Plantera träd och blommor 2. Bekanta dig med dina grannar 3. Leverera en möbel 4. Skriv ett brev 5. Leverera en matta 6. Leverera en vattenkanna 7. Skriv ett anslag på anslagstavlan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg