HotShot Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jag har precis klarat Phils cup på KH1. Nu är det så att jag fick precis KH2. Om jag börjar spela KH2 nu. Förstår jag det då, eller behöver jag spela igenom hela KH1 först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du bör nog klara kh1 OCH kh chain of memories för att fatta hela storyn. Men jag klarade mig med att titta på några filmer om khCOM på youtube.com för att fatta storyn, för jag har bara kh1 och kh2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 CON behövs väl inte riktigt? Har bara hört att man förstår storyn bättre om man spelat KH1. Jag har sett fullt med filmer om KH2/Kh1 på youtube redan så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Kanske det... men du fattar hur resten av organization XIII blivit besegrat om du har khCOM. Det är därför jag ska få khCOM i april. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Spela klart Kh1 först. Sen kollar du på Kingdom hearts chain of memory filmerna på www.kingdom-hearts.com.. där står också handlingen med. Sen lirar du Kh2. Så gjorde jag.. Och jag förstår det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag har precis klarat Phils cup på KH1. Nu är det så att jag fick precis KH2. Om jag börjar spela KH2 nu. Förstår jag det då, eller behöver jag spela igenom hela KH1 först? jag tycker att du ska läsa om vad som händer i KH: CoM istället för att köpa det, det gjorde jag, och jag fattade allt...CoM är SEGT som f*n...man spelar med kort...helsjukt och väldigt segt. Men jag har hört att de ska göra om KH: CoM till PS, så att det inte bara finns tillgängligt på GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 asså jag klara 1:an och sket fullständigt i KH:COM och jag fattar de mesta. man får ju se en massa filmer om Organization XIII. aja jatg har klarat mig fint i lr fall. man behöver ju inte veta allt om 13 gänget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag har precis klarat KH 1 å tänkte spela 2:an, men läste denna tråden.. är det någon som kan lägga in en länk på en bra film som förklarar "mellan"skedet mellan spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg