Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har ett problem, när jag startar wii inställningarna och väljer nått sen slår in pin koden så kommer det ett meddelande i nån sekund :

restrictions has been temporarily removed, they will be reactivated when you have finished.

Och sen har jag problem med mii parade;

Jag la till min kompis igår i adress book, och sen efter nån timme provade jag att gå in på mii parade och se om hans miis va där vilket han sa att dom ska vara, men när jag går dit är det helt tomt. jag har valt travel och han har valt att figurerna ska mingla. ändå är det helt tomt

hjälp mig snälla! har läst wii manualen men ingen hjälp där.

Skrivet

problem 1: den oinkoden du slår in är igentligen för en "föräldrar kontroll" så att ens barn nt ska ändra inställningarna å sånt det medelandet får alla ok dt menas att föräldrar kontrollen e avstängd å att den kommer att sättas på igen när du går till wii menu

problem 2: din kompis måste lägga till din friend code sen måste han ha sin mii på mingle åsså å du kan bara se hans mii's som minglar på mii parade

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...