Spike Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Hej! Jag har jätte svårt att klara flyg uppdraget.... Finns det inget fusk som man gör att man klarar det... Snälla.... Har kämpt med det i 14dar nu ju :( Tips går med bra.... MVH Spike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag fick kämpa med flyguppdraget i 3 veckor!!!! Om du flyger lugnt så går det nog bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Enrike Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Vilket Flyg uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag fick kämpa med flyguppdraget i 3 veckor!!!! Om du flyger lugnt så går det nog bra. :) Finns det inget fusk så man klarar det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 vilket flyguppdrag menar du? när man ska typ åka lågt å grejjer lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 vilket flyguppdrag? det som man flyger till liberty city eller när man ska köra med motorcykeln efter ett stort flygplan eller det när man ska flyga ett flygplan genom en "Red Corona" och sedan hoppa av och spränga det där stället!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Menar det uppdraget när man ska bevisa för MR T att man kan flyga.... Klarar inte det :( Finns det ingen kod eller tips hur man gör? Snälla hjälp mig.... MVH Spike Det behövs ingen hjälp längre :D För jag har klarat det nu... MVH Spike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Menar det uppdraget när man ska bevisa för MR T att man kan flyga.... Klarar inte det :( Finns det ingen kod eller tips hur man gör? Snälla hjälp mig.... MVH Spike Det behövs ingen hjälp längre :D För jag har klarat det nu... MVH Spike BRAVO!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 öööhmm.. spam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg