ThePunisher Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 tja. När jag spelar in med Fraps så kan jag bara spela in i 30 sekunder :/ Finns det något sätt så att man kan höja tidsgränsen och spela in i typ 2 eller 3 minuter? Tacksam för svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 tja. När jag spelar in med Fraps så kan jag bara spela in i 30 sekunder :/ Finns det något sätt så att man kan höja tidsgränsen och spela in i typ 2 eller 3 minuter? Tacksam för svar! :) Vad är det du spelar in? Ljud, bilder, film? Med ljud, så kan du ladda ned Audacity. Det är helt gratis, det är en så kallad Freeware. Det finns i alla fall en freeware version av den. Det är ett väldigt bra program. Sök på google. Sök på Audacity //Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 håller på att spela in videos just mu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Trialversionen har en gräns på 30sek. Köp det eller skaffa på "annat sätt" för att spela in hur länge du vill ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Om du spelar in i spel. så kan jag rekomendera Game Cam. Det är gratis och du kan spela in så långa filmers som helst. Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.