Bellic Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 (redigerat) mage lvl 100, full crusader, har inte fuskat heh det blir nog svårt att levla upp till hundra utan att fuska eftersom det inte går att komma över runt lvl.50-60jag brukar inte spela på ngn gubbe mer än 1-2 veckor men min högsta har varit runt 35 tror jag, mitt xbox cpar så jag kan inte kolla :P vad är fängelsefusket??? Redigerat 26 Maj 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 (redigerat) Lvl26 tränar inte så mycket på att slås t.ex.jag e nästan 100 i sneak och alteration :) .Lätt att träna alteration om man kan open lock spell. Redigerat 22 Maj 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag tycker f*n att det e lättas att träna Heavy/Light armor och armory Men att träna hand to hand e fett tråkit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) Lvl26 tränar inte så mycket på att slås t.ex.jag e nästan 100 i sneak och alteration :) .Lätt att träna alteration om man kan open lock spell. det går att göra med alla olika sorters magi, bound weapon i conjuration ( om man trycker bort vapnet varje emellan varje gång går det snabbare), light i illusion, healing i restoration, detect life i mysticism,fire damage on self i destruction (man får göra en sån spell i ett altare i mages guild), själv tycker ajg att det är bättre med en shield spell i alteration menmen... om man kan dom så går det lätt att träna upp skillsen till 100. lite drygt menmen... Redigerat 26 Maj 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jo det e sant men då är frågan ifall man orkar göra det :( det tar ganska lång tid ifall man ska göra det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Va é fängelse fusket? :student: Spenderar du en natt (eller dag) i fängelset så går några av dina skills ner. Om det är några av dina Major Skills så betyder det att du kan fortsätta att träna dom och därmed gå upp till högre levels. Och du, JohanFoppa, jag antar att du ljuger. Du tror väl att den högsta leveln är 100, och skriver helt enkelt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) EDIT Redigerat 17 Juni 2007 av Bisuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Bara lvl 13 Warrior med 97 i security utan fusk. förresten är det ju inte kul att stå och slå på en häst och sen vänta tills den börjar leva och göra det igen eller liknande man ska köra riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Hehe, nej vet :P Fick mitt Oblivion till 360 idag så är bara lvl 2 men hade en level 48 på min PC innan jag formaterade den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) Har flera olika gubbar, men imperial warriorn jag spelar nu är lvl 5-6, är högsta ranken i arenan och fighter's guild, och har klarat mainquesten :S Redigerat 8 Augusti 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 level 29 här:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det är tråkigt att man kan klara hela spelet på lvl 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.