Wo3e Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Hejsan. Jag hoppas att jag skrev i rätt topic.... om jag inte gör det så skulle vara tacksam om ni tipsa mig var ska man fråga om det.. Okej Jag har ljust lärt mig om html/php och sån, så jag gjorde en sida och vill hosta den online men visste in vilken av de sidorna som man kan hosta hos är bra så ja tänkte mig den här om ni har tid och läsa genom skulle vara väldigt tacksam Här sidan där jag har tänkt mig hosta hos http://www.anhosting.com/all-inclusive-web-hosting.php Jag hostar en sida som man kan typ lägga upp bilder eller video filer som youtube men på ett annat sätt.. de är ungefär över 150-200 besöker om dagen Ni kan tipsa mig bättre om ni vet en Tack igen för din tid… Citera
nico Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Kolla om det tillkommer några slags extrakostanader om man inte bor i USA. Sen verkar det ju lite väl bra för att vara sant, men jag vet inte, kan ju vara seriöst ändå. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.