ajar Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Jag försöker låsa upp den achievementen där man bara ska klara en hel bana genom att bara använda Assault Rifles. Jag klarade en bana bara med hjälp av M1 Garand men den låstes ändå aldrig upp! Vad är det som är fel egentligen? Citera
Mosa1nagant Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Klarade du banan på easy, jag tror att man måste spela på normal får att låsa upp den. Citera
ajar Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Ok, jag ska pröva det. Jag brukar spela på Normal men när jag ska ta Ahcievements brukar jag ändra till easy så att det går snabbare. Citera
Mosa1nagant Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 Funkar det nu, desutom har jag samma problem! Kan någon annan svar? Citera
xpliT Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Skrivet 10 Mars 2007 Kör inte en bana där du tvingas använda t.ex kanon lr nått annat vapen som sitter fast Citera
von kluth Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 M1 Garand är ju inte en Assault-Rifle ^^ Assault-rifles är: BAR, Bren och Stg42 (eller vad den heter) Kör andra banan, där börjar man med BAR och hittar tids nog även ett par Stg42. Byt aldrig vapen och använd för guds skull inga kulsprutor... Citera
ajar Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Ok, tack så mycket! Jag trodde att assault rifles var vapen som M1 Garand och Gewehr 43. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.