Megaz Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Fråga 1: Hur andvänder jag breakthroughs? Fråga 2: Jag kan inte bli SSJ med Goku i turnament elr i duel, har nån samma problem elr vat nån hur man fixar det?' Fråga 3:Vet nån nåt bra sätt att fixa Pengar på?
rg_fuskare Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Skrivet 26 Februari 2007 Fråga 1: Hur andvänder jag breakthroughs? Fråga 2: Jag kan inte bli SSJ med Goku i turnament elr i duel, har nån samma problem elr vat nån hur man fixar det?' Fråga 3:Vet nån nåt bra sätt att fixa Pengar på? När du väljer en gubbe så kommer det tre förslag, Normal, Costum och Item skills tryck på item skills tryck på en tom stapel välj sen breakthrough! sen har du den, gå tillbaka och välj costum sen har du honom med breakthrough! samma sak gå in i item skills välj super saiyen och välj sen costum när du fåt de svårare turneringarna, Cell games o de så får du mer pengar om du vinner!
Megaz Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) ok tack!! :D Men bara en fråga: hur får man dom svårare?? :medieval: Redigerat 27 Februari 2007 av Megaz
rg_fuskare Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 ok tack!! :D Men bara en fråga: hur får man dom svårare?? :medieval: det var så länge sen jag spelade detta spelet så jag minns inte. Har du Dragon arena föresten?
Megaz Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2007 nej det har jag inte, jag kan inte låsa up Ubb(jag har dödat Kid Buu med Spirit Bomb)!
rg_fuskare Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Du måste döda honom med super spirit bomb,
rg_fuskare Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 lägg in itemsen super saiyen, Kaioken, Spiritbomb, använd spirit bomb som base goku eller kaioken goku! elle så kan du ha breakthrough och göra den när du e base eller kaioken!!! du måste vinna det där med staplarna
Megaz Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Men när jag har SSJ och Kaioken så kan jag inte göra Spirit Bomb utan jag gör Super Dragon Fist istället Emm... Jag skoja bara tack! Så, tack nu har jag Uub :D
Rekommendera inlägg