pompiri Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 hur dödar jag bossen i the tempel of earth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Tjena, Du måste hitta ljusskenet i rummet och skina med skölden på spöket, då ramlar han tror jag och då ska du bära upp honom och kasta honom i en av spikpelarna rummet, då blir han flera små spöken som du lätt dödar med svärdet, fort sätt så tills du dödat alla små spöken så är den avklarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Ett extra tips: Använd den ultimata snurr atacken mot spökena så kan du döda dom snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Om du inte har hurricane spin ska du samla 20 (tror jag?) Knights crest och åka till Orca på Outset island, visa honom dom så lär du dej Hurrican Spin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Nä 10 ska man ge honom^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 KK, man får ändå ihop tillräckligt efter man tatt Master Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg