lill_tito Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag har precis skaffat NSMB efter MKDS och electroplankton. Nu är jag på W3, men det spelar ingen roll. -.- Iaf jag undrar kan man låsa upp dom dära "banorna?" där det är en kanon typ. Sen kan man låsa upp flera minispel? /Hälsningar Lill_tito :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Nä man kan inte få mer Minigames. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Nä man kan inte få mer Minigames. Kan man låsa upp dom där "kanon banorna" då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Det är inga banor, det är kanoner som sjuter iväg dig till andra världar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Det är inga banor, det är kanoner som sjuter iväg dig till andra världar. Tack så mycket, men det e synd att man inte kan låsa upp minispel. Har en kompis som har SM64DS och några av dom minispelen där är samma som NSMB. <_< Redigerat 27 Februari 2007 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Va? :blink: F** va dåligt, Dom e lite lata :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Jo, hehe. Det e också synd att man inte kan spela 4st på dom riktiga banorna, liksom en e Mario, en e Luigi, en e Yoshi och en e Wario. :cool: Redigerat 28 Februari 2007 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg