ThePunisher Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Skrivet 26 Februari 2007 När jag ser en film på youtube, så kan jag se filmen, men inte höra ljudet :s det är inte fel på högtalarna, för dom funkar om jag spelar låtar eller sånt på datorn. Men på youtube är det fel :/ hsr testat att installera om flash player 9, men funkar ändå inte :/ Snälla om ni vet vad jag ska göra, så säg det : ) Citera
Ray2704 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Skrivet 26 Februari 2007 det finns en ljudkontroll brevid tiden på filmen, dra upp den om det inte hjälper, vet jag inte vad du ska göra Citera
excitebike90 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 have you tried turn it off and on? ...... are you SURE it's plugged in? skämt åsido så tror jag #2 got it :) annars får du starta om den. Citera
XX2 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Har samma problem. När man spelar filmer på datorn behöver man ibland vissa codec enheter. Det kanske saknas något insticks program (tror jag att det heter) Eller någon upp datering du inte har. :( Jag har samma problem. Citera
ThePunisher Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) ljudkontrollen står på max, högtalarna är inkopplade, annars skulle ju inte musiken jag spelade på datorn höras, jag har startat om datorn flea ggr (har haft dethär problemet i typ 1 vecka snart). Men själva videon ser jag :/ snälla kan ngn hjälpa mig :( Redigerat 27 Februari 2007 av ThePunisher Citera
Mosa1nagant Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Du kanska har tryckt på ljudlös på Youtube Citera
ThePunisher Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2007 nepp, men jag har märkt att flashfilmer som jag gjort, att man inte kan höra ljudet på dom heller, så då är det alltså flashplayer som spökar? men jag har ju testat att installera om det :/ Citera
Locko Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Problemet kan också sitta i din webbläsare, prövat att byta? Men om alla dina flash filmer strular med ljudet så kan det bero nåt med den media spelare du spelar upp de med. Citera
ThePunisher Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Problemet kan också sitta i din webbläsare, prövat att byta? Men om alla dina flash filmer strular med ljudet så kan det bero nåt med den media spelare du spelar upp de med. spelar upp den med flash player 9 :/ och jag har testat att byta läsare, men funkar itne heller : ( Citera
galabatorix Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 köp en ny dator :P nerå men... ja vet inte Citera
ThePunisher Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2007 svara inte om du inte vet? Citera
Locko Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Prova att söka lite i hjälp sektorn på youtube, finns säkert nåt nyttigt där. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.