lundquist Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Nu är det såhär att jag ska fördjupa mig i ett arbete, närmare bestämmt ska jag välja en uppfinning, skriva om den och sedan redovisa det. Och jag har redan tänkt ut vissa saker jag inte vill ha, dem jag inte vill att ni föreslår är : Dator, Tv, Mobil eller kamera. Men förutom dem vill jag ha förslag på vad man kan välja ! det ska helst vara en teknisk uppfinning med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Telegrafen kanske? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Radion? Plasma. Datorn. El. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 dynamiten :) uppfunnen av en svensk :) eller skiftnyckeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Osthyveln uppfanns av en svensk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 ta inte något som datorn eller TVn, utan välj något verkligt innovativt som skiftnyckeln, blixtlåset eller skruven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Hjulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jo, hjulet går aldrig fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Telegrafen kanske? :) Igentligen en mycket bra idé.Eftersom det inte är ett så svårt ämne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Tänkte osså säga hjulet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Kylskåpet! Om jag inte misstar mig så var det en svenne som uppfann det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.