tHOORd Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 klamydia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 klamydia klamydia är väll ändå ingen uppfinning ;) snarare en upptäckte (eller nått i den stilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 klamydia Nej det är en uppfinning precis som aids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 tandborste? skiftnyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MagicalHarry Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Nu är det såhär att jag ska fördjupa mig i ett arbete, närmare bestämmt ska jag välja en uppfinning, skriva om den och sedan redovisa det. Och jag har redan tänkt ut vissa saker jag inte vill ha, dem jag inte vill att ni föreslår är : Dator, Tv, Mobil eller kamera. Men förutom dem vill jag ha förslag på vad man kan välja ! det ska helst vara en teknisk uppfinning med ! nån Robert uppfann telefonen... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 klamydia Så du menar att man uppfinner sjukdomar?Eller ja man "finner" ju ändå upp dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Nu är det såhär att jag ska fördjupa mig i ett arbete, närmare bestämmt ska jag välja en uppfinning, skriva om den och sedan redovisa det. Och jag har redan tänkt ut vissa saker jag inte vill ha, dem jag inte vill att ni föreslår är : Dator, Tv, Mobil eller kamera. Men förutom dem vill jag ha förslag på vad man kan välja ! det ska helst vara en teknisk uppfinning med ! Nej, Alexander Graham Bell/ Antonio Meucci uppfann telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jag tycker du ska skriva om den personen som uppfann "sådan man trycker böcker med :D". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Jag tycker du ska skriva om den personen som uppfann "sådan man trycker böcker med :D". Menar du tryckpressen? Tryckpressmannen Redigerat 28 Februari 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Kanske grammofonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 www.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Pappret Elementet Bilen Cykeln Tåget Flygplanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.