sert219 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 tring kallingar = fula och ser osköna ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Wanna-be tjej mode :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 lol haha aldrig men 2 killar har det alltid i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 :blink: Ähhh, NEJ TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 åh, fy f*n! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Never in my life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 No wai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 lol haha aldrig men 2 killar har det alltid i min klass.Hah,lol säger jag bara :lol: Enda gången jag ser killar med string e på wilboyz på MTV.Och det är faktiskt ganska kul när man ser det(tolka mig inte som bög nu bara). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 jag skulle aldrig vilja ha på mig string kallingar men en av mina kompisar har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 jag skulle aldrig vilja ha på mig string kallingar men en av mina kompisar har detÄrligt ? Tror det är högst osannolikt att en kille i din ålder bär string-kallingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Han kanske menar gubbkalsonger? :33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.