rikke Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) hittade en bärgningsbil å en traktor :) Redigerat 10 Mars 2007 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 asså man kan fixa en hammer och slå sönder dören det går på ett eller två slag :lol: I am the :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 hammer?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Men jag tror han menar GTA Vice City :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 finns väl hammare på sa med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimpi_cool Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Det går inte att ta bilar som e låsta på någåt sätt tror jag faktist...för det går ju int att slå bort dörrarna... Vad är det för bil du ska ha ??? :huh: Vad är det för bil du ska ha ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 det är picuper som har en kran där bak, och traktorer kan du hitta i den sydvästra sidan av kartan har jag för mig. Måste man använda båda två?! Och vad är det för garage, paint shop eller garagen till nåt av ens hus? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg