Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är du kär i din tjejkompis??? det kan bli besvärligt. Ta inte denna bara: hejsan vill du följa med mig hem och spela halo? den sket sig för mig... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Haha! Jag vet. Men det här är riktigt knepigt. Vad gillar hon att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hmm, knepigt. Knepigt, knepigt. Hehe jag är så kär så att jag trillade ner från 3: metaren på badhuset när hon gick förbi. det gjorde min kompis med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Också gjorde jag ett magplask och fick ont resten av dagen. Kärlek svider seru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jaja...hehe. gött att jag inte gillar någon just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 hon gillar humor(precis som jag) musik,killar b.la Det värsta är att jag HATAR hennes typ bästa tjejkompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 gillar hon samma musik som du så är ju allt löst. *GÄÄÄÄSP. börjar bli trött* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag råkade osså trilla ner när vi var å bada, när ja så henne i bikini blev ja lite ja ni vet, å då råkade ja trilla i... men ja e liksom skitful men ja har det liksom sådär i kärlek, dom me bra humor gillar mej skarpt men de som bara kollar på hur man ser ut, dom hatar mej! men de e ju inte utsidan som räknas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag råkade osså trilla ner när vi var å bada, när ja så henne i bikini blev ja lite ja ni vet, å då råkade ja trilla i... men ja e liksom skitful men ja har det liksom sådär i kärlek, dom me bra humor gillar mej skarpt men de som bara kollar på hur man ser ut, dom hatar mej! men de e ju inte utsidan som räknas! Samma här! Jo, för vissa är det utsidan som räknas. Och dom är korkade :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Det var en jag nästan var hatad av(jag är rätt ful). men efter att vi har åkt samma skolbuss i ett halvår så är vi nästan bästa kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (Metabee @ 28/02-2004 09:13:49) jag råkade osså trilla ner när vi var å bada, när ja så henne i bikini blev ja lite ja ni vet, å då råkade ja trilla i... men ja e liksom skitful men ja har det liksom sådär i kärlek, dom me bra humor gillar mej skarpt men de som bara kollar på hur man ser ut, dom hatar mej! men de e ju inte utsidan som räknas! Samma här! Jo, för vissa är det utsidan som räknas. Och dom är korkade :angry: det finns ganska många såna...men ja hatar såna som bara kollar på hur man ser ut och inte på hur man egentligen e! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Som tur är finns det normala tjejer på min skola... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg