Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Som tur är finns det normala tjejer på min skola... jo de flesta e väll normala på min skola osså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har blivit kär i en tjej som jag tror är kär i mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hehe...början på något stort ;) ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 gillar hon samma musik som du så är ju allt löst. *GÄÄÄÄSP. börjar bli trött* men, det är ju därför vi är kompisar... något annat tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har blivit kär i en tjej som jag tror är kär i mig Chansa.... Skriv ett kärleks brev!Love is in the air! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 den jag är kär i är typ min bästa tjejkompis. Hur ska jag stöta på henne? Det ska inte vara för "på" Bjud hem henne till dig o kolla på nån romantisk film o håll om henne lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (Imaginary @ 29/02-2004 10:37:27) den jag är kär i är typ min bästa tjejkompis. Hur ska jag stöta på henne? Det ska inte vara för "på" Bjud hem henne till dig o kolla på nån romantisk film o håll om henne lite Kunde inte kommit på bättre själv Imaginary! ^_^*Klappar händerna* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 a, mn åter till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nej.. lr kanske..;) Men på tryckare blir jag uppbjuden först... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nej.. lr kanske..;) Men på tryckare blir jag uppbjuden först... :) Alla tjejer i min klass vågar inte bjuda upp själva så dom skickar alltid en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (Imaginary @ 29/02-2004 20:48:09) Nej.. lr kanske..;) Men på tryckare blir jag uppbjuden först... :) Alla tjejer i min klass vågar inte bjuda upp själva så dom skickar alltid en kompis fegt...Men i min klass e det baratjejer som bjuder upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg