Hoppa till innehåll

Rirvana


Mickeh
 Dela

Rekommendera inlägg

Exakt som Tour säger. Eftersom ni läser texten medans, så tror ni att ni hör korrekta ord, men skulle ni inte ha text till hjälp, så skulle ni bara höra massa Jibberish.

Förresten så låter inte ens vissa ord som videon säger att de ska.

ja men det låter ju endå som dom säger i hate you ;) och det med att man hör vad man vill höra har jag ett bra exemplar på
texten e inte ett piss som den :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt som Tour säger. Eftersom ni läser texten medans, så tror ni att ni hör korrekta ord, men skulle ni inte ha text till hjälp, så skulle ni bara höra massa Jibberish.

Förresten så låter inte ens vissa ord som videon säger att de ska.

ja men det låter ju endå som dom säger i hate you ;) och det med att man hör vad man vill höra har jag ett bra exemplar på
texten e inte ett piss som den :D

Haha, den fimen ägde. Men du har rätt, man hör vad man vill höra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte vad ni alla tycker e så "Kusligt"

Spela vilken låt som helst baklänges, och du kan få fram något slags ord.

Skulle ni inte ha texten till hjälp så skulle det inte vart lika "Tydligt".

 

Visst kan de va skoj ändå att kolla på sånna filmer. :P

det e nog mest kusligt orden som dom har fått fram som tillexempel Save this plase. osen i hate you i hate you nästan som om han e ett psykfall eller något som har Gömt sin riktiga låt i en annan ;) :visslar: tycker jag iaf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min brorsa visste inte om o hade inte läst nåt av de här, ja fråga han va han hörde på den där snubben som hade laddat upp en mp3 på låten... jag spela den o han hörde att de va i hate you utan att jag sa nåt... fast de kan knappast va me flit.. dom som e gjorda me flit är oftast att dom mumlar i låten.. typ osm i vissa beatles låtar... det är näst intill omöjligt att sjunga vanligt och få texten till nåt t.ex s*taniskt meddelande baklänges..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...