Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Jag har alltid gillat den här låten, men nu...detta! f*n vad sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 man hör vad man vill höra Bra sagt, det var det jag försökte säga förut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Exakt som Tour säger. Eftersom ni läser texten medans, så tror ni att ni hör korrekta ord, men skulle ni inte ha text till hjälp, så skulle ni bara höra massa Jibberish. Förresten så låter inte ens vissa ord som videon säger att de ska. ja men det låter ju endå som dom säger i hate you ;) och det med att man hör vad man vill höra har jag ett bra exemplar på texten e inte ett piss som den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 i hate you . det var bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Lite kusligt... men det var ju inte sådär jättetydligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Förstår inte vad ni alla tycker e så "Kusligt" Spela vilken låt som helst baklänges, och du kan få fram något slags ord. Skulle ni inte ha texten till hjälp så skulle det inte vart lika "Tydligt". Visst kan de va skoj ändå att kolla på sånna filmer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Exakt som Tour säger. Eftersom ni läser texten medans, så tror ni att ni hör korrekta ord, men skulle ni inte ha text till hjälp, så skulle ni bara höra massa Jibberish.Förresten så låter inte ens vissa ord som videon säger att de ska. ja men det låter ju endå som dom säger i hate you ;) och det med att man hör vad man vill höra har jag ett bra exemplar på texten e inte ett piss som den :D <{POST_SNAPBACK}> Haha, den fimen ägde. Men du har rätt, man hör vad man vill höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Förstår inte vad ni alla tycker e så "Kusligt" Spela vilken låt som helst baklänges, och du kan få fram något slags ord. Skulle ni inte ha texten till hjälp så skulle det inte vart lika "Tydligt". Visst kan de va skoj ändå att kolla på sånna filmer. :P det e nog mest kusligt orden som dom har fått fram som tillexempel Save this plase. osen i hate you i hate you nästan som om han e ett psykfall eller något som har Gömt sin riktiga låt i en annan ;) :visslar: tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Man inbilar sig lite, hör det man vill höra ibland hör jag låtar i blinkersens ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 min brorsa visste inte om o hade inte läst nåt av de här, ja fråga han va han hörde på den där snubben som hade laddat upp en mp3 på låten... jag spela den o han hörde att de va i hate you utan att jag sa nåt... fast de kan knappast va me flit.. dom som e gjorda me flit är oftast att dom mumlar i låten.. typ osm i vissa beatles låtar... det är näst intill omöjligt att sjunga vanligt och få texten till nåt t.ex s*taniskt meddelande baklänges.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mastodon Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är fejk. Hade inte texten funnits där, så skulle det bara låta som nonsens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.