Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 hur hamnar man vid gör da.. javet att man måste ha ett quiz och så men vad ska man göra mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Tror det bara är någon quiz som slumpas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Vill jag också veta :S men om det slumpas är de jätte liten chans man kommer med ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Jag kom med en gång, fast det var när det inte fanns så många quizes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Min Hammarby quiz har blivit 2 gånger & min fotbolls quiz en har jag för mig. Inte så svårt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 okej, men du har ju så tur tycker jag du vann på nya forum tävlingen också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) jag trodde det var dom första som blev dagens quiz dvs. dom som gjordes först eftersom admins quiz blev den första dagens quiz tror jag men eftersom du kommit med 2 ggr så då är den teorin borta ;) Redigerat 5 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Total slump så alla har lika stor chans att hamna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Jag verkar ha tur här på fuska isåfall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 kanske berodde på att admin var den enda som hade gjort en quiz då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.