Hoppa till innehåll

What You Hold At With Graphic Exactly Now

Rekommendera inlägg

Gäst OneDream
Skrivet (redigerat)

Grafik just nu?

Gör du något som innehåller grafik just nu?-

Ritar bilder kanske?

Gör en film?

Gör ett spel?

Eller något annat som innehåller..?

Det är vanliga regler..

Redigerat av OneDream
Skrivet (redigerat)

Just nu håller jag på med ett stort spelprojekt. Spelet ska vara ett MMORPG, och namnet just nu är "Untold Legends: Online" Men kan ändras i framtiden.

Jag använder en motor som heter "RealmCrafter" till mitt spel. För att göra modeller och texturer använder jag 3D program, blandannat Maya3D. Jag använder också Blitz3D för att lära mig koda.

Spelet är ett enkelt, men samtidigt väldigt orginellt MMORPG med nya, roliga och intressanta ideer som ska få spelarna en stor variation av möjligheter i spelet.

Spelet har ett stort arbete framför sig just nu, men jag kan ladda upp bilder så fort jag får tid. (:

Redigerat av LillBerra
Gäst little_eye
Skrivet

Just nu håller jag på med ett stort spelprojekt. Spelet ska vara ett MMORPG, och namnet just nu är "Untold Legends: Online" Men kan ändras i framtiden.

Jag använder en motor som heter "RealmCrafter" till mitt spel. För att göra modeller och texturer använder jag 3D program, blandannat Maya3D. Jag använder också Blitz3D för att lära mig koda.

Spelet är ett enkelt, men samtidigt väldigt orginellt MMORPG med nya, roliga och intressanta ideer som ska få spelarna en stor variation av möjligheter i spelet.

Spelet har ett stort arbete framför sig just nu, men jag kan ladda upp bilder så fort jag får tid. (:

Låter coolt vill testa spela :P Du får säja till när du är klar och lagt ut det ;)

Själv gör jag inte ett piss sitter halft och sover framför datan .... är fett trött ska nog sova lite fast det är mitt på dan ^^,

Gäst OneDream
Skrivet

Bästa översättningen någonsin...

Applåder (Y)

What You Hold At With Graphic Exactly Now

jag är inte så bra på engeska nu till ämnet..

Gäst Szellerie
Skrivet

Får man se någon bild eller nåt? :)
Gäst Szellerie
Skrivet

Jo, det blir väl nån gång sent på kvällen eller imorrn. Då kan jag visa nån bild.

Men helst inte nu så tidigt i projektet. Har nämligen inte kommit så långt.

Hehe okej. :)

När startade du?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...