Gäst ShatterHand Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det är f*n bäst på jackass the movie när dom klär ut sig till gamla gubbar & åker permobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det skönaste är när dom klär ut sig till cowboys och kör gunghästar i en skateboard park *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 den grymaste e när dom stäler ut en baja maja på gatan i en vecka och sen går en in i daset och håler i dig i två handtag och så hänger dom dasset uppåner och han får allt på sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag tycker avsnitten är bättre än filmen=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag gillar piss-glassen. Annars är Steve-O och Knox bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 den grymaste e när dom stäler ut en baja maja på gatan i en vecka och sen går en in i daset och håler i dig i två handtag och så hänger dom dasset uppåner och han får allt på sig :) mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Night Monkey RULES!! Hahaha, han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker Bam margera är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker att ett av dom roligaste scenerna är när dom är i Japan eller Kina utklädda till panda-björnar.. Oj oj oj det är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som har sett The Loop? "Mat Hoffman, Tony Hawk, two ugly chickens" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vilken är den fulaste/häftigaste/galnaste stuntet ni sett på Jackass? Jag har själv inte sett så mycket men "high dive" är rätt skoj! Särkilt när Steve O hoppar ner från en tio meters trampolin med jätteben! Eller när dom satte 2 snowboardar under en bajamaja och skickade ner denm för en backe...med folk i! jag tycker två en av dem är när en skulle ha sin penis vid ett av hålen på ett biljard bord och en skulle skjuta in en boll i de hålet och den andra är när dem skulle åka snowboard samma som den första skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jackass the movie äger.john du måste ju köpa den.jag har ju den*stolt*(som många nog har ) :P Har den på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.