scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (ShatterHand @ 11/03-2004 21:01:13) jackass the movie äger.john du måste ju köpa den.jag har ju den*stolt*(som många nog har ) :P Har den på datorn jag glömde att skriva jackass the movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nån som har sett The Loop? "Mat Hoffman, Tony Hawk, two ugly chickens" jag har sett den! f*n vad ful den är! Man skrattar ju inte lite heller!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Cky är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 har nån sett cky2k?den är f*n bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Har ni sett "Taxi"? Den där tjocka killen frågar en taxi om dom kan köra till flygplatsen och sen så säger han att taxi-föraren ska bära hans väska för att han har en dålig rygg. När taxi-föraren ska ta väskan börjar den röra sig och Weeman hoppar ut ur den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 WeeMan äger.. Men han dog under inspelning till Jackass - The Movie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Dog han?! Shit, det visste jag inte. Förresten har nån sett High Dive 2? Dom dyker från ett hopptorn med skateboard, hoppstylta och massa andra grejer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Näääääää han är väl inte död?! Eller?! Ifall han är död hade dom väl skrivit "till minne av..." eller liknande.. eller? Han kan väl inte vara död.. Redigerat 13 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det gick ett rykte om att Steve-O var död förut men det var inte sant. Att Weeman är död kanske bara är ett likadant rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 WeeMan äger.. Men han dog under inspelning till Jackass - The Movie. Nej det är bara påhitt gå in på jackass hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 vafan weeman är väll inte död jag har ju typ sett honom på nyinspelade jackass avsnitt!jackass the movie äger dom proppar upp en leksaksbil i arslet på en kille sen säger han till en doktor att han har ont i arslet då röngar dom honom eller hur det stavas och då ser dom leksakbilen då tror typ doktorn att han ätit upp den också säger den där doktorn att han inte får skita ut bilen men han gör det ändå. då borde han få ont i arslet.eller när dom stoppar in raketer i röven på varran och tänder på dom. en raket håller ju på att träffa bam magera i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 wEEMAN is not ded Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.