Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Finns det typ nån sak som man kan köpa till N64 så man kan spela DS på den...JAG HATAR BÄRBARA SAKER! eller nån Nintendo DS som man kopplar in i TVn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 tror du att DSn var påtänkt när 64 kom ut över huvud taget och nintendo har ju slutat tillverka 64 saker och hur manövererar man en touchscreen på en vanlig tv skärm??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 tror du att DSn var påtänkt när 64 kom ut över huvud taget och nintendo har ju slutat tillverka 64 saker och hur manövererar man en touchscreen på en vanlig tv skärm??? Man kan ju ha en sladd med en bräda...Och föressten så går ju DS på typ samma SYSTEM som 64..så det borde funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 du kan göra det om du har MVG++ i teknik och du kan programera HEX kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Man behöver nog lite mer än ett mvg i teknik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Man behöver nog lite mer än ett mvg i teknik. man behöver vilket betyg som helst i teknik för att man lär sig aldrig att koppla spel konsoler osv LOL ...sj vet ja inte hur sry :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Man behöver nog lite mer än ett mvg i teknik. Det var det jag menade ju :P Jag citerade cyber-fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Man måste komma på ett helt nytt system baserat på både N64 och NDS... vilket man oftast inte kan om man är under 20 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg