son-johan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag undrar om man behöver expansion pak för att spela perfect dark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 man måste har det för att såela det ja...samma sak gäller Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 man måste har det för att såela det ja...samma sak gäller Majoras mask expansion pak...var ska den sitta? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 framför de stället som man sätter i kassetten finns en lucka, där ska expansion pak sitta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 du måste ta bort Jumper paket innan för annars blir det knasigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Man behöver Expansion pak till typ alla 64 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag behöver det inte till Yoshis story, Mario party, Zelda oot, Mario 64, SSB, Golden eye, PS2, South park rally, Mario kart och nåra till...de enda jag behöver det till är Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 man måste har det för att såela det ja...samma sak gäller Majoras mask Och Donkey Kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 e det nåt speciellt som expansion pack gör, ele måste den bara vara där för att spela spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det finns 3 olika sorters EXPpack grader 1Vanligt spel du händer ingenting med EXPpack ex.Super Mario 2Desinged for EXPpack grafiken kommer att bli bättre ex.The world is not enough 3EXPpack requierd du måste ha EXPpack för att kunna spela ex.Perfect Dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 grafiken blir bättre på Pokemon stadium 2...det såg jag igår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 nej du måste inte ha expansion pack för pd fast det blir mer som nåt#### demo utan expansion tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg