Avregistrerad Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Att stunta med motorcyklar och dylikt! Sedan är det även roligt att modda spelet (på PC) så man kan åka runt i en gammal bubbla, Volvo 240 m m ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag har det och det e skit ballt att va jagad och ha fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 göra stunt movie :cool: å vara ganster!:) Stunt movies? Egna eller efter ett uppdrag typ? Själv tycker ajg nog att vara gangster och att bränna upp alla bilare som kommer nära mig med eldkastare. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feffe_Vagefjard Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 nån som har tips till mig man ska ju få problemet ochså ... :P när jag kör mod instaler så laddar det bara till halva beror det på vilken dator man har eller? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Att skjuta människor och att ha efterlysningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg