Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Men den Pokémon på min Avatar ser inte ut så i spelet, den bilden har jag gjort själv. Och alla Pokémon är inte guldiga när de är shiny. Till exempel, Ditto är blå, Mewtwo är silver och grön. hur vet du att Mewtwo är silver och grön ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 det skulle vara grymt iaf,om dem e det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) min kompis hade otur idag han mötte en sälsynt lairon i victory road men den gjorde roar PS: den var blå:DS Redigerat 27 Februari 2004 av Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jaha.. visste väl inte jag:P! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 hi!hi!hi! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg