GaaraOfSand Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Hur får man Ocarina of time till GC??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Köp Zelda - Wind Waker Gold Edition eller Zelda - Collectors Edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Master Quest är väl till GC också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 var kan jag köpa dom spelen? Jag har wind waker fast inte Zelda collectors edition?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 var kan jag köpa dom spelen? Jag har wind waker fast inte Zelda collectors edition?? ZCE fick man med när man köpte själva GC-konsollen för ett tag sen.. Nu kan man nog hitta det på eBay och blocket eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 okej tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag fick mitt ZCE från club nintendo för 50 spänn, som hittat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg