Guggo Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Finns det något sätt att lära sig andra språk än common (jag är människa) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Nej, tyvärr kan humans bara använda commons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Det finns inget man kan ladda ner eller något ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Addonnen Lore låter en skapa egna språk, har dock inte prövat den själv så kan inte säga exakt hur det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag är Dwarf med det är ju ingen skillnad på Dwarish och common?? vad är de för skillnad på språken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 För dig som dvärg ser du ingen skillnad när du pratar dwarvish, men dom andra ser ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) Logiskt sätt är [Orcish] som horde språk och [Common] Alliances språk alla i alliance fattar [Common] alla i horde fattar [Orcish] Men sen finns det Ras språk typ [Darnassian] (Nightelfs språk) så dom som inte är Night elf ser inte riktigt va det står... Hoppas jag får igång WoW igen så jag kan prova Lore Redigerat 2 Mars 2007 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) ************************************ Redigerat 3 Mars 2007 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 j*vla WoW nördar snart kommer ni få glasögon :cool: :evil: :evil: :evil: har redan :P så jag behöver inte va rädd xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 men det är för riktiga nördar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 robin få mig inte att lägga en anmälan på dig. Wow är inte för nördar, men för folk som gillar datorer. ( sorry lite offtopic kommer tillbaks till ämnet ) Atm kan man inte lära sig fler språk men jag tror att blizz har tankar få att lansera det i framtiden. Dett stämmer nog inte bara mina gissningar så tro inte att det är rätt men iallafall : Du kommer bara kunna lära dig din faktions språk ( dvs Thalassian, Gutterspeak Trollish osv för horde ) : Du kommer att skaffa lektioner som i mount. Du börjar med att träna 75, sedan 150, sedan 225 och sist 300. Desto mer du tränar destu mer förstår du när folk pratar på språket inte säkert att blizz tänker göra på detta sätt eftersom det inte är så viktigt med infaction språk, är dock ganska säker på att blizz inte vill spräcka språkbarriären mellan de olika faktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 men det är för riktiga nördar! och ändå har du inga :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg