Hoppa till innehåll

Halo, Hemlisar, Och Roligheter

coola_egon

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star
(Zorro @ 08/03-2004 20:39:36)
(Xboxplayer @ 04/03-2004 14:38:48)

halo är dåligt

Det är det inte alls, men bönor är äckliga.

det e det visst men x-box suger fett!!! :lol: :lol: :lol:

håller med!http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/flamethrowingsmiley.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit i att klara ut hela spelet på legendary klara bara sista banan på legendary så får man extra filmen :D ,Den e bra de e en Stor alien(ja kallar dom kosor) och en marin som står och fightas om en Assult Riffle när dom ser att skepet exploderar och då kramar dom varandra och säger: This is the End.Ass bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

det jag brukar göra är på banan halo så möter man en marin styrka nere på sita stället tror jag det är i allafall mycket aliens om man går ner möter man marin styrckan och dom kommer gå över 2 smala broar om ni blokar vägen så kan ni slå till dom så att do flyger ner eller kasta granat så att dom flyger ner en gång så slog jag ner en och det kom upp en plasma stråle och han flög upp högt i luften(men qvick sava före) jag vet inte om ni vet det hät men om ni har en sån där pistol som meniskorna använder så ska man göra som tjur fäcktarna med såna där gigantiska alien han kommer men akta er så slår han ner så att det finns orange eller gult slem eller nåt sjut ett skott så dör han :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

En gång när jag spelade Halo så råkade jag skjuta några av mina egna soldater,

då blev dom onda. Eller vad det jag som blev ond. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...