Jojjon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jojjon, stäm han för sex trakassier... :P nej det har inte hänt mig ingen dum idé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Att få Harry Potter :P vad har det med halo att göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag stog mitt-i-mellan två med rocketlaugher och båda sköt sammtidigt och då hoppade jag! Vad tror ni hände???=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (Zorro @ 08/03-2004 20:39:36) (Xboxplayer @ 04/03-2004 14:38:48) halo är dåligt Det är det inte alls, men bönor är äckliga. det e det visst men x-box suger fett!!! :lol: :lol: :lol: håller med!http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/flamethrowingsmiley.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Skit i att klara ut hela spelet på legendary klara bara sista banan på legendary så får man extra filmen :D ,Den e bra de e en Stor alien(ja kallar dom kosor) och en marin som står och fightas om en Assult Riffle när dom ser att skepet exploderar och då kramar dom varandra och säger: This is the End.Ass bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 En gång fick våran x-box kontroll damp när vi körde uppdrag och då gick gubben runt i sirklar och om han stannade mot väggen så gick han men inte komm nånn stans. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) spelket halo är bra Redigerat 25 April 2004 av ZooM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 vet nån här hur man får bansheen på multi player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Man kan inte!! inte på split screen i alla fall. Tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Men i Halo2 kommer man att kunna det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 det jag brukar göra är på banan halo så möter man en marin styrka nere på sita stället tror jag det är i allafall mycket aliens om man går ner möter man marin styrckan och dom kommer gå över 2 smala broar om ni blokar vägen så kan ni slå till dom så att do flyger ner eller kasta granat så att dom flyger ner en gång så slog jag ner en och det kom upp en plasma stråle och han flög upp högt i luften(men qvick sava före) jag vet inte om ni vet det hät men om ni har en sån där pistol som meniskorna använder så ska man göra som tjur fäcktarna med såna där gigantiska alien han kommer men akta er så slår han ner så att det finns orange eller gult slem eller nåt sjut ett skott så dör han :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 En gång när jag spelade Halo så råkade jag skjuta några av mina egna soldater, då blev dom onda. Eller vad det jag som blev ond. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg