Chainsawkitten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Reinfeldt är utan tvekan bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Reinfeldt är utan tvekan bättre. Motivera varför plx. Vad har blivit bättre? ( Måste lägga till detta för att ni ska få er ett gott skratt: Frågade en bekant denna frågan, därav han svarar "Majoriteten av alla människor är högerhänta, därför är högern bevisat bättre. ) Redigerat 16 Maj 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Reinfeldt är utan tvekan bättre. Motivera varför plx. Vad har blivit bättre? ( Måste lägga till detta för att ni ska få er ett gott skratt: Frågade en bekant denna frågan, därav han svarar "Majoriteten av alla människor är högerhänta, därför är högern bevisat bättre. ) Reinfeldt tar itu med Sveriges problem medan Göran Persson gjorde... ja, vad? Minskade mängden pengar skolan fick. Wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) . Det beror på ifrån vems sida man ser det de rika har fått det bättre medans de fattiga och alla medelklassare (inklusive mig själv) Har fått det bättre så det bästa skulle nog ha varigt om persson fortsatte inte för att han är jättebra men bättre än reindfeldth... Jag förstår inte riktigt din text, är den slarvigt skriven eller kom några ord inte med? Om jag förstått det rätt tänkte du skriva att alla fattiga och medelklassare fått det sämre? Om det är det du menar så stämmer det inte, är tillex. själv medelklass och min familj får in ca 1500-2000kr/månad mer sen skattesänkningen... Jojo, Min Familj kanske okså har fått det mycket bättre, Men tänk på alla fattiga då?. Skall man bara skita i dem? Redigerat 13 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Det beror på ifrån vems sida man ser det de rika har fått det bättre medans de fattiga och alla medelklassare (inklusive mig själv) Har fått det bättre så det bästa skulle nog ha varigt om persson fortsatte inte för att han är jättebra men bättre än reindfeldth... Jag förstår inte riktigt din text, är den slarvigt skriven eller kom några ord inte med? Om jag förstått det rätt tänkte du skriva att alla fattiga och medelklassare fått det sämre? Om det är det du menar så stämmer det inte, är tillex. själv medelklass och min familj får in ca 1500-2000kr/månad mer sen skattesänkningen... Jag ser inte skattesänkningar som förbättringar, utan som försämringar. Flera infrastrukturprojekt har lagts på is och stöden till de sämst ställda har krympts. På vilket sätt har Sverige då blivit bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.