Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 i göteborg.. så jag undrar vad för vapen man ska ha vilket är skönast? och vem är oskönast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Finns det mer än ett vapen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 japp på laserdome :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 finns det verkligen mer en 1 vapen?? har inte vetat det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 jo det finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 På vissa Laserdome finns det, på andra finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Om du har varit där förut så säger jag såklart välj det vapen du tycker bäst om. Men iallafall jag har aldrig varit på Laserdome men på Cybertown många gånger. Så jag vet inte riktigt vilka vapen finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 vet inte riktigt hur det ser ut dit du ska men i stockholm på laserdome så tog jag sniper( jävligt skön) men där fanns det så många bra camping ställen. Ta det du tycker är skönast"! rekomenderar ett scope vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.