Hoppa till innehåll

Vad Har Fuska.se Blivit?


Amaeli

Rekommendera inlägg

Men varje tråd som är en seriös eller så.. så går du ut alltid det dära extra än vad dom andra här gör. Så du försöker göra dig känd åtminstnde

 

Vad menar du med "så går du ut alltid det dära extra än vad dom andra här gör."?

 

EDIT: Som MP säger så är det "lätt" att få ett eget gruppforum. Det kanske skulle vara bättre om det var svårare att få ett. För jag menar, tänk om alla skulle ha varsitt gruppforum. Då skulle det inte var nått specielt med det.

Redigerat av 123spill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag mennar att han säger om allt. äch det är så svårt att förklara.

 

Jadu, om du inte ens vet hur du ska förklara något du vill framföra innan du skriver detta så har du nog ingen anledning att utala dig.

När f*n ska nån syltmod/admin titta in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste faktist ge dig lite kritik här, MascarPone:

 

1. Fusken kollas inte med så långa mellanrum som du påstår, dessutom kan du inte bara skriva att det tar evigheter bara för att det hänt en gång. När det hänt tio gånger eller mer borde det tas på allvar.

 

2. Visst satsade admin stort på "Övriga Ämnen" men det är väl inte hans fel att folk skriver mindre i spelforumen? Dessutom finns det en grej som många forumiter som bara hänger i de övriga forumena missar: Spelforumena har väldigt många aktiva medlemmar, titta bara i Pokémon-forumet; Där finns det då sannerligen aktivitet varje dag, även om man kanske inte tror det, eftersom dessa medlemmar sällan skriver någon annanstans.

 

3. Jag håller inte med dig om att det kommit fler spammare hit, snarare minskar det och fler nyare medlemmar blir mer och mer aktiva. För mig känns det som fuska håller på att växa till en ganska stor community där det från början bara brukade vara 10-20 medlemmar inloggade finns det nu oftast 40 och uppåt.

 

Jag lade inte ner det, det gick ut. Ni snålisar gav mig inga fm för att förlänga det (inte för att jag bad om det men iallafall ) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja forumet har inte precis blivit bättre på senaste tiden.

Och de nya medlemarna, vad gör dom jo... Det kan ni nog gissa själva.

Skriver några inlägg och vips borta.

 

Åldersgränser: Njaa...

 

Men kan hålla med MascarPone forumet har blivit lite väl stökigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åldersgräns:

Inget som lär bli aktuellt.

 

Gruppforum:

Senast dessa gavs ut var under tävlingsperioden i dec/jan. Sedan om medlemmar själv delar ut forum vidare är väl upp till dem i så fall.

 

Satsa bättre:

Var precis det vi gjorde genom att införa fler "övriga" forum. Istället för att låta medlemmarna behöva gå till en annan sida så kan man nu diskutera mer här.

 

Hårdare:

Om folk anmälde istället för att klaga så hade det även de inlägg missats inte missats.

 

Vidare så kommer både FuskaRank och FuskaMynt finnas kvar. Det är något som finns men om man inte gillar det så är man även inte tvungen att kolla på det. Bara och inte bry sig om det helt enkelt.

 

MascarPone:

Rent ut sagt så förstår jag inte vart du vill komma. Att klaga på något utan att ha konkreta åtgärder är rätt så meningslöst. Vi vet att allt inte är perfekt men det blir knappast bättre för att det klagas. Istället så efterlyser vi förbättringar som kan göras och det förs en dialog lite då och då i chatten som är den största feedback kanalen gällande utveckling och förbättringar för Fuska.se. Men när frågan väl dyker upp så brukar alla vara nöjda med hur det är och sällan dyker det upp förslag på nyheter eller förbättringar.

 

Eftersom den här tråden i princip enbart är en klagotråd samt eftersom den är riktad mot mig och moderatorerna så låses den (§1.27). Om någon vill fortsätta diskussionen så är denna välkommen in på chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...