Jonneh Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) jag har varit ihop men inte nu längre Redigerat 14 Januari 2010 av Jonneh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längreFrågan är inte "varit", utan "är". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Frågan är inte "varit", utan "är". Ingen gillar en besserwisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Näe ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz). Måste bara tillägga. FAILZ!!!! Men ja. Är tsm med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Blev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det blir så jävla tjötigt i bland asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz). Måste bara tillägga. FAILZ!!!! Men ja. Är tsm med någon. Vadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz). Måste bara tillägga. FAILZ!!!! Men ja. Är tsm med någon. Vadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha [blix's Eyesight Enhancing Romance Goggles] Redigerat 23 Januari 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 jag har varit ihop men inte nu längreFrågan är inte "varit", utan "är". Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz). Måste bara tillägga. FAILZ!!!! Men ja. Är tsm med någon. Vadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha [blix's Eyesight Enhancing Romance Goggles] Jag måste skaffa mig ett par .. xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.