SmeK Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes:Hahaha :D Och det är seriösa förhållanden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes:Hahaha :D Och det är seriösa förhållanden ? Nä, bruka tävla med en kompis vem som kunde få mest tjejer på en dag.Tog alltså det aldrig seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes: Hahaha :D Och det är seriösa förhållanden ? Nä, bruka tävla med en kompis vem som kunde få mest tjejer på en dag.Tog alltså det aldrig seriöst. wtf? Dina två senaste inlägg har vart epic win, Citox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes: Hahaha :D Och det är seriösa förhållanden ? Nä, bruka tävla med en kompis vem som kunde få mest tjejer på en dag.Tog alltså det aldrig seriöst. Fan, om Habbo räknas så är jag ju gift sedan 11-års åldern ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har väl en massa distans förhållanden kvar från när jag var 10-12 och "blev ihop" med folk på habbo och blipville :rolleyes: Hahaha :D Och det är seriösa förhållanden ? Nä, bruka tävla med en kompis vem som kunde få mest tjejer på en dag. Tog alltså det aldrig seriöst. Fan, om Habbo räknas så är jag ju gift sedan 11-års åldern ;o Fail xD OnT: Noes .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lespooo Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Har 2 xD Just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Ne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Har 2 xD Just nu... Vadå otrogen Varför ska du ha 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 För att han är säkert bara en P8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Har 2 xD Just nu...Jag har också två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Har 2 xD Just nu...Jag har också två. Högern och vänstern eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.