Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 jag har en tjej har varit ihop typ i ett halv år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag var ihop med en tjej för typ 2 veckor sen, men hon gjorde slut :P men det kanske var bra, för jag tyckte hon var lite tråkig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 nej, jag är inte ihop med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 har en brud dom flesta här träffade sina säkert via internet men men min går i samma skola vi träffas varje dag ja hade inge liv innan ja träffa henne :) satt vid datan m.m hela dagar innan blev ju nästan galen :o men ja älskar henne och hon älskar mej ja skiter i datan nu mera ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 jag har en tjej :0 vi har varit ihop i ummm 1år snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 har en brud dom flesta här träffade sina säkert via internet men men min går i samma skola vi träffas varje dag ja hade inge liv innan ja träffa henne :) satt vid datan m.m hela dagar innan blev ju nästan galen :o men ja älskar henne och hon älskar mej ja skiter i datan nu mera ... <-- Bilden :D ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Har en flickvän, och hon heter Fröken Höger =OO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Ja skulle vilja vara ihop med nån men det går nog inte för mig. =C Ediit: massa stav fel ;: Redigerat 25 Mars 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
missen Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 lol :D :lol: :D B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 jag har ingen än men försöker hitta nån. Jag ska skaffa en tjej för att ha nått att göra på dagarna än att sitta hemma och dega framför data och spel har en brud dom flesta här träffade sina säkert via internet men men min går i samma skola vi träffas varje dag ja hade inge liv innan ja träffa henne :) satt vid datan m.m hela dagar innan blev ju nästan galen :o men ja älskar henne och hon älskar mej ja skiter i datan nu mera ... kom hon bara fram till dig och sa nu e vi i hop eller hur gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P illa.... Jag har en flickvän, men det går inte så bra. För jag är kär i någon annan. Så jag ska reda ut vårt förhållande idag hade jag tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.