Baranoi Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P illa.... Jag har en flickvän, men det går inte så bra. För jag är kär i någon annan. Så jag ska reda ut vårt förhållande idag hade jag tänkt Fyfan, vad dålig stil. Teoman, hoppas du blir dumpad så j*vla hårt och att tjejen kastrerar dig för evigt samtidigt. Lycka till Simple! Hoppas att ingen blir väldigt sårad, sånt är aldrig kul att ha på samvetet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Tjejer är för krävande dom ska ha Smink,Smycke och mat , födelsedags present , Alla hjärtans dag Present och Namnsdag's present ..... (bara på skojj ta inte illa upp ) Näee , men har ingen just nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Det var det smartaste jag hört i hela tråden :D (jag är inte sarkastisk) Redigerat 28 Mars 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Det var det smartaste jag hört i hela tråden :D (jag är inte sarkastisk) Tycker inte jag! Det är ju fulkomliiggt cepe stört.Teoman om din tjej är jätte kär i dig och får reda på att du är otrogen kommer ju hon bli hur j*vla ledsen som helst, det kan ju gå hur illa som helst med henne då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 nej, men jag har en på gång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Det var det smartaste jag hört i hela tråden :D (jag är inte sarkastisk) Tycker inte jag! Det är ju fulkomliiggt cepe stört.Teoman om din tjej är jätte kär i dig och får reda på att du är otrogen kommer ju hon bli hur j*vla ledsen som helst, det kan ju gå hur illa som helst med henne då! Men hon vet inte om det och hon kommer nog inte få veta om det...Plus att jag är lite sociopatisk eller vad man nu säger så att om hon blir ledsen så kanskse jag får dåligt samvete i 5 min sen så är det över... Men tror inte att hon gillar mig så mycket så att hon tar sitt liv om jag är otrogen. Jag skulle iallafall inte göra det. Sen så kan jag ju komma på någon bra ursäkt om hon kommer på mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Det var det smartaste jag hört i hela tråden :D (jag är inte sarkastisk) Tycker inte jag! Det är ju fulkomliiggt cepe stört. Teoman om din tjej är jätte kär i dig och får reda på att du är otrogen kommer ju hon bli hur j*vla ledsen som helst, det kan ju gå hur illa som helst med henne då! Men hon vet inte om det och hon kommer nog inte få veta om det...Plus att jag är lite sociopatisk eller vad man nu säger så att om hon blir ledsen så kanskse jag får dåligt samvete i 5 min sen så är det över... Men tror inte att hon gillar mig så mycket så att hon tar sitt liv om jag är otrogen. Jag skulle iallafall inte göra det. Sen så kan jag ju komma på någon bra ursäkt om hon kommer på mig :P ...eller kan du lämna henne nu direkt så hon slipper att ens vara i närheten av ett svin som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 illa.... Jag har en flickvän, men det går inte så bra. För jag är kär i någon annan. Så jag ska reda ut vårt förhållande idag hade jag tänkt Fyfan, vad dålig stil. Teoman, hoppas du blir dumpad så j*vla hårt och att tjejen kastrerar dig för evigt samtidigt. Lycka till Simple! Hoppas att ingen blir väldigt sårad, sånt är aldrig kul att ha på samvetet. ;) Det gick faktiskt bättre än väntat. Hon accepterade det helt enkelt bara, inga tårar -vad jag vet iaf- och vi kom överens om att vara vänner istället. Det gick inte fullt lika bra med en gammal flickvän, hon tog det väldigt hårt och som sagt, inte roligt ha sånt på samvetet. Men anyways, den här andra tjejen jag är kär i var hemma hos mig igår och vi kollade på film och myste och så vidare, jag har helt enkelt inte varit så lycklig på länge :] Kärlek är skiten <3 eller vad säger du Baranoi? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Oh yes, det är verkligen skiten! Känslan när man är nykär och man vet att det är ömsesidigt är verkligen oersättlig! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Just nu ja. Har varit ihop mede henne mycket längre än vad jag trodde. Trodde att jag skulle sluta relationen typ 2 månade sen men vi är fortfarande ihop :o... Fast jag kan inte säga att jag är speciellt trogen för att om jag får chans att kn*lla så tar jag den utan att hon får veta om det :P Det var det smartaste jag hört i hela tråden :D (jag är inte sarkastisk) Tycker inte jag! Det är ju fulkomliiggt cepe stört. Teoman om din tjej är jätte kär i dig och får reda på att du är otrogen kommer ju hon bli hur j*vla ledsen som helst, det kan ju gå hur illa som helst med henne då! Men hon vet inte om det och hon kommer nog inte få veta om det... Plus att jag är lite sociopatisk eller vad man nu säger så att om hon blir ledsen så kanskse jag får dåligt samvete i 5 min sen så är det över... Men tror inte att hon gillar mig så mycket så att hon tar sitt liv om jag är otrogen. Jag skulle iallafall inte göra det. Sen så kan jag ju komma på någon bra ursäkt om hon kommer på mig :P ...eller kan du lämna henne nu direkt så hon slipper att ens vara i närheten av ett svin som du. Men vrf skulle jag lämna henne om jag gillar henne?Det är inte som att jag går och har sex med 10 olika tjejer varje vecka jag gör det bara när jag får chansen och det är ibland. Jag ser inget fel med det eftersom att det är endast fysiskt. Men jag gillar henne och inte dom andra så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) är du typ nån h*ra eller nått? :huh: Redigerat 30 Mars 2008 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Tjejer är för krävande dom ska ha Smink,Smycke och mat , födelsedags present , Alla hjärtans dag Present och Namnsdag's present ..... (bara på skojj ta inte illa upp ) Näee , men har ingen just nu ;) Den va bra :lol: ...Har ingen vid det här tillfället men letar gör jag :P Redigerat 30 Mars 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.