krille100 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) om ni vill börja med ett nytt online spel IMVU.....typ ett kul spel man börjar med att välja gubbe så som man ska se ut från början sen laddar man ner det tar typ 2-4 min sen när man har gjort det så är det bra att chata........när man börjar spela får man 1,500credits som man kan köpa saker för i catalogen.......om ni vill regi strera er gå in på den här url en.................................................................. http://www.imvu.com/catalog/web_invite_lan...FXJY8SV9SH83ZN) vi kanske ses på imvu c ya :gitarr: Redigerat 28 Februari 2007 av krille100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Det är så överannonsterat på alla sidor jag ser... Håller mig till msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 imvu suger ganska hårt.... du borde lira WoW istället ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 imvu suger ganska hårt.... du borde lira WoW istället ^^ Asså till och med Blipville äger IMVU . LOL ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante250 Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 det går ju knappt att bli registrerad dom säger bara imvu was unable to process yout request :zzz: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.