Hoppa till innehåll

Wi-fi Spel?

lill_tito

Rekommendera inlägg

Javet att det är många som skriver"hjälp mig, vet inte vilket spel att köpa"men ingen har skrivit om Wi-Fi spel. :P

Iaf jag vill veta vilka bra Wi-Fi spel det finns(har usb adaptern).

Har MKDS och är inte sugen på MPH, finns det fler som är bra? :huh:

Skriv om ni vet e ni snälla :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Shuriken

Animal Crossing finns ju. Beror lite på vad du är ute efter för spel. Lost Magic är ju också Wi-Fi kompitabelt men laggar lite grann. Rekommenderar MPH även om du inte är så värst sugen på det. Skulle man tagit bort fuskarna på det skulle det varit ännu bättre dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Animal Crossing finns ju. Beror lite på vad du är ute efter för spel. Lost Magic är ju också Wi-Fi kompitabelt men laggar lite grann. Rekommenderar MPH även om du inte är så värst sugen på det. Skulle man tagit bort fuskarna på det skulle det varit ännu bättre dock.

Visste inte att det fanns fuskare, själv har jag åkt till TV-spelsbörsen och laddat ner ett demo av MPH det e faktiskt kul(kan bara tänka mig hur kul det kan vara att köra Wi-Fi)har också kört Download play med en kompis(MPH)e nice :D

Redigerat av lill_tito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle rekomendera AC:WW. SJälv har jag varit upptagen med bl.a. skolan senaste tiden så jag har inte hunnit spela så värst mycket och tappat suget men när man väl kommeri n i det är det kul som s*tan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...