lill_tito Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Javet att det är många som skriver"hjälp mig, vet inte vilket spel att köpa"men ingen har skrivit om Wi-Fi spel. :P Iaf jag vill veta vilka bra Wi-Fi spel det finns(har usb adaptern). Har MKDS och är inte sugen på MPH, finns det fler som är bra? :huh: Skriv om ni vet e ni snälla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Castlevania - Portrait of Ruin som kommer om åtta dagar! (min födelsedag :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Animal crossing sägs vara väldigt bra. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Animal Crossing finns ju. Beror lite på vad du är ute efter för spel. Lost Magic är ju också Wi-Fi kompitabelt men laggar lite grann. Rekommenderar MPH även om du inte är så värst sugen på det. Skulle man tagit bort fuskarna på det skulle det varit ännu bättre dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 (redigerat) Animal Crossing finns ju. Beror lite på vad du är ute efter för spel. Lost Magic är ju också Wi-Fi kompitabelt men laggar lite grann. Rekommenderar MPH även om du inte är så värst sugen på det. Skulle man tagit bort fuskarna på det skulle det varit ännu bättre dock. Visste inte att det fanns fuskare, själv har jag åkt till TV-spelsbörsen och laddat ner ett demo av MPH det e faktiskt kul(kan bara tänka mig hur kul det kan vara att köra Wi-Fi)har också kört Download play med en kompis(MPH)e nice :D Redigerat 1 Mars 2007 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Ladda ner demot? Men det försvinner sen när du stänger av va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ladda ner demot? Men det försvinner sen när du stänger av va? Aaa det e synd... -.- :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Animal Crossing är inte så värst kul men rekommenderar det ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Skulle rekomendera AC:WW. SJälv har jag varit upptagen med bl.a. skolan senaste tiden så jag har inte hunnit spela så värst mycket och tappat suget men när man väl kommeri n i det är det kul som s*tan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg