cheatsaregood Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 www.freewebs.com/tuttebarn/runescapegubbar.htm där finns 4st gubbar jag säljer för att jag ska börja om noobish igen. pallar bara inte va sån lvl och jag vill gärna att ni köper gubbarna så jag blir av me dem. Mvh/ cheatsaregood :medieval: adda [email protected] alla gubbar kostar nu 5k! förresten så har den som kosta 3,5k blivit köpt! köp dåe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Jag vill gärna köpa en .. hur ska jag betala då ..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 z0mg ;O ja får inte ens köpa den lvl 55 combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 jo de får du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Låt han inte lura er. Jag betalade men sen stack han och loggade ut från msn. P.S: Jag betalade bara för att se om det verkligen var sant, igentligen trodde jag inte ett dugg på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Låt han inte lura er. Jag betalade men sen stack han och loggade ut från msn. P.S: Jag betalade bara för att se om det verkligen var sant, igentligen trodde jag inte ett dugg på han. Du menar att du blev ägd ? <_< föresten är 8k ingenting.... så tydligt en scamm can bli (scamm = bluff) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 php anledningen till tt du kallar mig scammer för att du inte ens har prövat! dessutom kan jag säga att jag INTE är en scammer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 haha ni skulel se han på msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Mhm han scammar. vilket är att han bluffar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 ingen tror ens att du skulle sälja rs gubbar på lvl 55 för 8k? jag ville bara sätta dit dig Du kommer säkert i håg namnet Malco234 de va jag så jag har visst provat dun scamm :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxflairxX Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 cheatsaregood! gå och dränk dig själv! du vill bara ha pengar för du är en sån j*vla noob! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 jag sålde en gubbe för han en gång han bytte lösen och sen säljer han den nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg