Jeppe_JP Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Kan nån säga lite bra kobinationer till all cup tour 150cc??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Hur menar du med kobinationer? :blink: .Menar du med gubbarna elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Hur menar du med kobinationer? :blink: .Menar du med gubbarna elr? Tror det...Mina favoriter är i allafall Toad och BabyLuigi med den där typ rosa Go-Karten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jaha men då e typ min favvosar Koopa med vingar och Mini Mario.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeppe_JP Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 alltså det är ju bilen som är viktig + doms special förmågor så ta typ... diddy kong och bowser jr och bullet bill/diddys lok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Toad & Toadette i Toads bil det klarade jag mig på iallafall :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Har klarat det med alla kombinationer... Min favorit är iaf Koopa Paratroopa/Toadette i Barrel Train(loket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Baby mario o baby koopa eller paratroopa o sen tar man barnvagnen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hej123 Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 red och green koopa i deras röda koopa bil :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 MINA E YOSHI OCH BABY MARIO :bah: :bah: :bah: B) MED YOSHIS BIL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag tar jämt diddy kong och todate lr vad hon heter. sen tar man den blå go-karten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg