hany Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 hej allihopa. om någon kunde vara trevlig och svara på detta skulle jag bli jävligt tacksam. så, jag försöker blonderas i photoshop, hur gör man?, jag behöver verkligen hjälp med detta. vet ni någon bra sajt med hjälp eller kan förklara bra själva så skulle jag bli jätte tacksam ifall ni svarade på detta. HUR BLONERAR MAN? :( snart får jag panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Pma Razec han vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille80 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Hej, fick du något svar som du kan dela med dig? Undrar här också nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 om du googlar runt lite så får du säkert upp någon bra tut du kan använda dig av ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 www.good-tutorials.com www.pixel2life.com www.pslover.com Några bra tutorialsidor bara. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Är ditt på Svenska eller på Engelska? Min kompis har nämligen det på Engelska men jag har det på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Asså, jag tror du kopplat ihop datorn med verkligheten lite väl mycket för ditt eget bästa :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.