Majiwaru Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Hejsan! Jag har nyligen inskaffat WoW-The burning crusade :cool: men.. när jag skulle installera det så stod det att det var fel cd-key. oookej.. dagen efter går jag tillbaka dit jag köpte det för att byta/få pengarna tilbaka och har kvittot med mig. Men personalen säger att det inte går, för att förpackningen är bruten.... -_-''' jahaaapp... jag vill verkligen kunna spela spelet... vet ni om man kan köpa BARA en cd-key någonstans? billigare än att köpa hela spelet? för cd-skivorna funkar som de ska och allt, bara att det verkar som om cd-key'n redan har blivit använd. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Ä du säker på att du skrev in rätt cdkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Ä du säker på att du skrev in rätt cdkey. jadå, jag testade flera gånger :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.