newmountain Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Nån som har en Gubbe på runescape som är lvl40 elr mer som vill ge bort den till mej ? Skulle va asbra för min förra som va på lvl 53 blev hackad och jag pallar inte börja om från början igen .. :medieval: Skulle va asshyst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Är du helt dum i huvudet? Tror du någon vill ge bort ett account till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Varför börja om från början? En 53 ska man väl inte skita i. Du kan ju inte tappa levels av att bli hackad. Det brukar gå att få tillbaka sitt account. Kolla på sidan. PS. Ladda inte ner keyloggers. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Varför börja om från början? En 53 ska man väl inte skita i. Du kan ju inte tappa levels av att bli hackad. Det brukar gå att få tillbaka sitt account. Kolla på sidan. PS. Ladda inte ner keyloggers. DS. Jaa , varför göra en ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 hur gör man då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 LoL gå in på sidan sen så kan du använda o.o ögonen. } Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Det kan bli svårt .. eftersom jag är -_- blind .. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Det kan bli svårt .. eftersom jag är -_- blind .. :zzz: Specielt Blind-tangentbord? Skicka gärna in en bild :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Näe .. jag har alltid en assistent som sitter breve mej å gör allt jag sejjer ! Bra va !? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 HAHAHHAHHHA!!!!! LVL 53 E ju ingen ting haha de går man ju upp igen på 1 vecka lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 har också blivit hackad när jag var lvl 53 med min xkikklax :P men ja bryr mig inte nu för jag har en acc som jag tränat nu i 1 vecka och sex dagar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.